Sunday 27 November 2011

Tentang Dia

Hye korg..lma gler tak update blog nie coz frust lh...
Dh lma gler ar tak bukak blog nie, so ari nie sje je nk update blog nie lh.
Jarang2 update seronok jgk kn..anywy aku just nk cter sal perasaan aku skrg slpas putus cinta dgn mamat "H" tue..hihihihi
Wlaupn aku di kecawa kn tp sume tue ad hikmah...Aku bhgia skrg..Aku harap aku akn kekal selama nye dgn si dia MALIK RIZUAN
Aku tahu semua tue ujian dari yg MAHA ESA. Now hidup aku lebih tenang dh bhgia.
Aku bersyukur kerana di pertemukan aku dgn si dia yg sgt memhami aku dan sntiasa membri nasihat.
Bila diri kita disygi kita akn yakin untk melakukan sesuatu. Aku harap kami akn disatu kan dgn ikatan yg sah. Aku nak si dia taw yg ak amat mencintai nye.Aku syg sgt kt dia sbb dia sntiasa ad bila ak susah and sng. dia jgk trm fmly ak seadanya. dia hormat mak ayh ak.
Pengalaman yg paling aku tak lupa smpai bila iaitu mula2 kmi knl dlu..mmg tak sgka kmi akn jd mcm nie..hihihihi..kmi knl pon sbb dia kwn my bro MOHD LAISANI. same2 g bazar..seronok gler :)
And the second, ak tak kn lupe kn time dia angkt ak time sehari sblm raye haji 2011..sbb time tue aku terjatuh tgga then dia and mak ak je ad kt umh so mak ak suruh dia agkt ak..kaki aku bengkak..dia yg urut kaki ak lpas tue dia yg balut..time hari rye dia ak g mne2 pon sbb jga ak..terharu gler.. nie pic2 kami..


kenduri kwen

i love you

semoga kami kekal

si dia bersama my fmly

kat pntai








p/s : doa kan kami kekal selamanye
     : sayang cinta kan abg :)

2 comments: